wtorek, 26 marca 2013

DIY kolczyki z drewnianych krzyżyków

Korzystam z chwili wolnego (w końcu) czasu, aby pokazać Wam, co udało mi się zrobić z drewnianych krzyżyków, które kiedyś znalazłam w domu, a wyglądały tak:


Krzyżyki miały już wywierconą dziurkę. Chwyciłam więc za czarną farbę akrylową...


...i pomalowałam krzyżyki...



...za pomocą sznurka woskowanego zrobiłam pętelki...



...a do każdego z supełków przymocowałam bigle i... kolczyki gotowe :)


Do kompletu zrobiłam jeszcze neonową bransoletkę z takim samym krzyżykiem:


Regulacja bransoletki to zwyczajny supeł zderzakowy :)


I co, trudne? nie? NO TO ZABIERAĆ SIĘ DO ROBOTY! :)
Dzięki za odwiedziny i poświęcony czas na czytanie mojego posta :)

buziaki :*

6 komentarzy:

  1. te krzyżyki które znalazłas w domu to różaniec był... wiec nie mam pytań do tego że zniszczyłaś je ;/;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, widzę, że moje posty zaczynają być kontrowersyjne, mam się bać, że nie dostanę rozgrzeszenia? :> różaniec to ja mam jeden, z Pierwszej Komunii Świętej i ma się on bardzo dobrze, te "różańce" były pourywane i niekompletne, teraz przynajmniej mają nowe życie. Pomalowanie to nie niszczenie.

      Usuń
    2. poza tym gdybym odpięła od różańca krzyżyk i przypięła go do rzemienia i nosiła na szyi, to czy to też byłoby NISZCZENIE różańca? nie widzę wielkiej różnicy pomiędzy tym, co zrobiłam ja, a tym, co właśnie opisałam.

      Usuń
  2. GOŚKA GRZESZNICO XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może malujesz na takie jaskrawe kolory paznokcie? może czytasz pottera? może grasz w diabolo? HHHHHHHH :O:X

      Usuń
  3. JUŻ SZYKUJE KOŁEK ;X

    OdpowiedzUsuń