środa, 10 kwietnia 2013

DIY odświeżenie etui na laptopa/netbooka

Hejo :) dziś barrrrrdzo krótki wpis, pokażę Wam w kilku zdjęciach, jak można łatwo odnowić piankowe etui na komputer przenośny :)

potrzebne będą: farby akrylowe (są tanie, idealnie nadają się do tkanin, bo się nie spierają, łatwo dostępne), taśma klejąca (najlepiej malarska) i pędzel.

Za pomocą białej farby akrylowej zrobiłam podkład pod właściwy wzór :) to, że się napaćkało (biała farba wysmarowała się poza kwadraciki) wcale mnie nie zdenerwowało, bo plamki te na końcu pokryłam czarną farbą :)



Po położeniu dwóch warstw białej farby zabrałam się do wypełniania kwadracików kolorami... pokażę od razu efekt, bo szkoda mi było czasu na robienie zdjęć krok po kroku :)







Oczywiście mogłam się bardziej postarać i dokładniej pomalować kwadraciki, ale jestem leniem i niecierpliwcem i chciałam szybko pokazać Wam efekty :) no i jak mi poszło ?:)

buziaki :*

2 komentarze:

  1. inne światło : ) 1 zdjęcie naturalne a 2 światło w łazience..... poza tym jak myslisz jak reaguje metal z kapielą w domestosie ok.3h :D Ludzie przestańcie serio ..............

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz mogę iśc i wyszorowac go w pepsi czy coś i sobie porównasz jak taki problem -.-

    OdpowiedzUsuń