sobota, 3 sierpnia 2013

DIY muszka/broszka z łańcuszkiem

Dziś szybciutki instruktaż: jak zrobić muszkę z łańcuszkiem, która może być noszona także w roli broszki.

Jeśli masz w domu kawałek ładnego materiału (u mnie jest to akurat sztuczna skórka), krótki łańcuszek, igłę i nitkę, klej typu kropelka i zwykłą agrafkę, to możesz już sama wyczarować małe co nieco :)

Przy pomocy maszyny do szycia (Ty możesz to zrobić po prostu igłą i nitką) obszyłam boki prostokątnego kawałka skórki, który pośrodku zmarszczyłam i również przeszyłam. Tak powstała prowizoryczna kokardka.


Przy użyciu kleju typu kropelka podkleiłam boki kokardki pod spód, aby całość nabrała ładnych kształtów :)


Z resztki skórkowego materiału wycięłam cienki pasek i umieściłam go pośrodku kokardki, dla uzyskania estetycznego efektu wiązania.



Z tyłu kokarki przykleiłam (znów za pomocą kleju szybkoschnącego) krótki łańcuszek, a do paseczka na środku przypięłam agrafkę.


Całość prezentuje się tak:





Przepraszam za niską jakość zdjęć, widać wyszłam już z wprawy :)

Ps. W moim mieście w sklepie Centro wszystkie akcesoria były przecenione po 3zł, więc zgarnęłam sporo korali perełkowych. Wkrótce na pewno coś z nich wyczaruję :)

Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. super :)mam właśnie taki materiał i nie wiedziałam co z nim zrobić, już wiem ;)
    zapraszam na mojego bloga, może będziesz mogła mi pomóc i przygarniesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło. Zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, miałam zamiar zrobić sobie taką kokardę we włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie życie :P myślę, że nie tylko my mamy takie przemyślenia :P pewnie ktoś by się jeszcze znalazł.

    OdpowiedzUsuń