poniedziałek, 10 września 2012

DIY bransoletka z zamka błyskawicznego

Eloszka

Dziś szybko pokażę, jak zrobić efektowną bransoletkę ze zwykłego metalowego zamka błyskawicznego :) no to po kolei:


Jeśli już jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami metalowego zamka błyskawicznego to odcinamy materiałową część jak najbliżej ząbków.  Najlepsze zamki na bransoletkę to takie o długości około 18-20 cm. Ja kupiłam dwudziestocentymetrowy, jednak na mój chudy nadgarstek okazał się on za długi i musiałam się nieźle okombinować, żeby go skrócić o te 2-3 cm :P na standardowy nadgarstek 20 cm powinno być w sam raz.
Gdy już odetniemy to, co niepotrzebne, delikatnie przypalamy pozostałości materiału przy ząbkach, żeby nic się nie strzępiło.


Przy pomocy igły i czarnej nitki doszywamy karabińczyk do jednego z końców zamka. Suwak zamka będzie służył jako koluszko, do którego przypina się karabińczyk - o, właśnie tak:





Bransoletka gotowa :) W kolejnym poście przedstawię równie szybki i łatwy sposób na zrobienie naszyjnika, tym razem z łańcuszka :)

pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Mi się też podoba zamek przyklejony do buta :D albo ostatnio widziałam czubek szpilek pomalowany sprayem na złoto, tez ładnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super a jak ktoś będzie miał za małom ręke niech rozsunie zamek

    OdpowiedzUsuń